Influencing København

Opgaver:
SoMe
Annoncering
Video

Stats:
Feature video: 1
SoMe videoer: 92
SoMe opslag: 151
SoMe annoncer: 70
SoMe kanaler: 4
Sprog: 2

Radisson Collection Royal Copenhagen ønskede at positionere sig som et oplagt valg for den fitness- og sundhedsbevidste hotelgæst.

MediaK blev valgt som bureau til at udvikle og eksekvere en kampagne på Facebook og Instagram for Radisson Collection Royal Hotel og restauranten Café Royal. Ønsket var en brandingvideo, med udgangspunkt i hotellet og de mange kvaliteter der bydes på. Kampagnen blev eksekveret på dansk og engelsk.

Kvinde står ved søerne i København og smiler

Samlet produktion

MediaK stod for hele pre-produktionen inkl. ide- og konceptudvikling, manus og storyboard, den endelige produktion med crew og optagelse på flere lokationer i København og den efterfølgende post-produktion med klipning, colorgrading og lydredigering.

Samlet produktion

MediaK stod for hele pre-produktionen inkl. ide- og konceptudvikling, manus og storyboard, den endelige produktion med crew og optagelse på flere lokationer i København og den efterfølgende post-produktion med klipning, colorgrading og lydredigering.

Én video fortæller 221 historier

Vi udviklede konceptet for den fulde video således, at materialet kunne klippes ned til adskillige små sekvenser, der hver repræsenterer et fokusområde, som Radisson Collection Royal Copenhagen og Café Royal profilerer sig på. Med denne strategi kommunikerede vi 221 små historier i form af annoncer og opslag baseret på ét manuskript suppleret med arkivbilleder. Det blev til én sammenhængende fortælling om, at Radisson Collection Royal Copenhagen er det oplagte valg for den helse- og fitnessinteresserede, skarpt profileret af eksperten Cecilie Lind, som med 100.000+ følgere på Instagram er en indflydelsesrig stemme i fitnessmiljøet. Hun er forfatter, iværksætter og står bag “The Protein Kitchen”, som producerer sunde og proteinrige måltidsløsninger og andre fitnessrelaterede snacks.

Kvinde står ved søerne i København og smiler

Den rigtige stemme til historien

Hotellet blev positioneret som det oplagte valg for den helse- og fitnessinteresserede. Fortællingen blev lagt i hænderne på influenceren Cecilie Lind, med knapt 100.000+ følgere på Instagram. Hun er forfatter, iværksætter og står bag “The Protein Kitchen”, som producerer sunde og proteinrige måltidsløsninger og andre fitnessrelaterede snacks.

Den rigtige stemme til historien

Hotellet blev positioneret som det oplagte valg for den helse- og fitnessinteresserede. Fortællingen blev lagt i hænderne på influenceren Cecilie Lind, med knapt 100.000+ følgere på Instagram. Hun er forfatter, iværksætter og står bag “The Protein Kitchen”, som producerer sunde og proteinrige måltidsløsninger og andre fitnessrelaterede snacks.

Social branding

Som en del af strategien og contentplanen blev kampagnen målrettet de største markeder for hotellet. Den henvendte sig også til københavnere, der fik øjnene op for, at Café Royal ikke kun er for hotellets gæster, men et sted for alle, der ønsker en gastronomisk oplevelse i hjertet af København.

Flere cases

3

Hvem: Metro
Hvad: Foto

Historier uden ord

Hvem: Erhvervshus Sjælland​
Hvad: Foto, Tekst & Video

Vækst til erhvervet