Influencing København
Influencing København
Radisson Collection Royal Copenhagen ønskede at positionere sig som et oplagt valg for den fitness- og sundhedsbevidste hotelgæst.
MediaK blev valgt som bureau til at udvikle og eksekvere en kampagne på Facebook og Instagram for Radisson Collection Royal Hotel og restauranten Café Royal. Ønsket var en brandingvideo, med udgangspunkt i hotellet og de mange kvaliteter der bydes på. Kampagnen blev eksekveret på dansk og engelsk.
MediaK blev valgt som bureau til at udvikle og eksekvere en kampagne på Facebook og Instagram for Radisson Collection Royal Hotel og restauranten Café Royal. Ønsket var en brandingvideo, med udgangspunkt i hotellet og de mange kvaliteter der bydes på. Kampagnen blev eksekveret på dansk og engelsk.
Én video fortæller 221 historier
Vi udviklede konceptet for den fulde video således, at materialet kunne klippes ned til adskillige små sekvenser, der hver repræsenterer et fokusområde, som Radisson Collection Royal Copenhagen og Café Royal profilerer sig på. Med denne strategi kommunikerede vi 221 små historier i form af annoncer og opslag baseret på ét manuskript suppleret med arkivbilleder. Det blev til én sammenhængende fortælling om, at Radisson Collection Royal Copenhagen er det oplagte valg for den helse- og fitnessinteresserede, skarpt profileret af eksperten Cecilie Lind, som med 100.000+ følgere på Instagram er en indflydelsesrig stemme i fitnessmiljøet. Hun er forfatter, iværksætter og står bag “The Protein Kitchen”, som producerer sunde og proteinrige måltidsløsninger og andre fitnessrelaterede snacks.
Vi udviklede konceptet for den fulde video således, at materialet kunne klippes ned til adskillige små sekvenser, der hver repræsenterer et fokusområde, som Radisson Collection Royal Copenhagen og Café Royal profilerer sig på. Med denne strategi kommunikerede vi 221 små historier i form af annoncer og opslag baseret på ét manuskript suppleret med arkivbilleder. Det blev til én sammenhængende fortælling om, at Radisson Collection Royal Copenhagen er det oplagte valg for den helse- og fitnessinteresserede, skarpt profileret af eksperten Cecilie Lind, som med 100.000+ følgere på Instagram er en indflydelsesrig stemme i fitnessmiljøet. Hun er forfatter, iværksætter og står bag “The Protein Kitchen”, som producerer sunde og proteinrige måltidsløsninger og andre fitnessrelaterede snacks.
Den rigtige stemme til historien
Hotellet blev positioneret som det oplagte valg for den helse- og fitnessinteresserede. Fortællingen blev lagt i hænderne på influenceren Cecilie Lind, med knapt 100.000+ følgere på Instagram. Hun er forfatter, iværksætter og står bag “The Protein Kitchen”, som producerer sunde og proteinrige måltidsløsninger og andre fitnessrelaterede snacks.
Hotellet blev positioneret som det oplagte valg for den helse- og fitnessinteresserede. Fortællingen blev lagt i hænderne på influenceren Cecilie Lind, med knapt 100.000+ følgere på Instagram. Hun er forfatter, iværksætter og står bag “The Protein Kitchen”, som producerer sunde og proteinrige måltidsløsninger og andre fitnessrelaterede snacks.
Hotelfoto: www.radissonhotels.com

