Tanker & planer

På mange måder ser vi os selv som et idé-væksthus: Vi er med til at så frøene til de gode idéer – og give dig modspil, så de bedste idéer også er dem, der skaber de ønskede resultater. Vi tænker tankerne, lægger planerne og hjælper dig med det, der er vigtigt for dig, men som regel ikke falder under din kerneforretning: strategi, branding, idéudvikling, sparring og kommunikationsrådgivning.

Hvad kan et godt brand gøre for din virksomhed? Dit brand er et udtryk for det, vi tænker, når vi ser dit virksomhedsnavn på sociale medier og ude i virkeligheden. Vi tror på, at et godt brand hjælper nye og kommende kunder og medarbejdere til at vælge dig, når de skal. På kundesiden skal dit brand ikke alene tiltrække flere kunder, det skal også bekræfte eksisterende kunder i deres valg. Når du skal finde den bedste medarbejder, er det en klar fordel at vedkommende kender dig – og kender dig for de rigtige ting.

Branding kræver fuldt fokus og vedholdende arbejde. Det er der, at vi hos MediaK føler, at vi beviser vores værd ved at være tilstede i din hverdag, og hjælpe med alt det vigtige der ikke er en del af din kerneforretning.

Det kan også være, at du allerede har tænkt over, hvordan du skal komme ud med dit budskab. Her kan vi give din strategi et serviceeftersyn, en sparring der udvikler det kreative potentiale og styrker evnen til at skabe idéerne til dine kommende kampagner.

Uden kendskab, ingen resultater. Bag de fire ord er en overbevisning om værdien af, at vi lærer dig og din virksomhed at kende – til bunds – for sådan bliver vi det, vi helst vil være: din eksterne kollega. Det er sådan, vi bliver i stand til at samarbejde på lige fod, når kommunikations- og brandingstrategien skal formuleres. Du får aldrig en skabelon-strategi hos os. Vi ser på dine mål og arbejder sammen med dig om at lægge strategien, give sparring og rådgivning – kort sagt, tænke tankerne for og med dig. 

I bund og grund handler vores tanker om at finde og skrive de historier, der er at fortælle om dig og din virksomhed. Det skal planlægges og stress-testes, og det tager tid, men til gengæld står vi tilbage med en palet af muligheder, når dine budskaber skal ud til målgruppen – f.eks. i både god og mindre god presseomtale eller på sociale medier som led i en planlagt kampagne.

 
 
Referencer-5.png

Tanker og planer i praksis

Idéudvikling og gode idéer er nogle af de ting, jeg værdsætter og kan mærke gavner min forretning… MediaK udfordrer min forretning og hjælper mig med idéudvikling og tiltag, der styrker mig.

MediaK leverer meget mere end rå data, de adopterer din DNA og bliver din ekstra hjerne og eksterne kollegaer.