Vi holder af meny

MediaKs samarbejde med MiNALTAN tager udgangspunkt i historien om lykken ved at være altanejer – og fortrinsvist at eje en altan fra MiNALTAN.

Disse historier fortælles med visuelt arbejde på tværs af online medier, outdoor og print. MediaK har leveret billeder, video, animationsvideoer, tekster til brug på hjemmeside og grafisk arbejde. MediaK har desuden videreudviklet og opdateret virksomhedens grafiske

udtryk. MediaKs samarbejde med MiNALTAN tager udgangspunkt i historien om lykken ved at være altanejer – og fortrinsvist at eje en altan fra MiNALTAN.

MediaKs samarbejde med MiNALTAN tager udgangspunkt i historien om lykken ved at være altanejer – og fortrinsvist at eje en altan fra MiNALTAN.

Disse historier fortælles med visuelt arbejde på tværs af online medier, outdoor og print. MediaK har leveret billeder, video, animationsvideoer, tekster til brug på hjemmeside og grafisk arbejde. MediaK har desuden videreudviklet og opdateret virksomhedens grafiske udtryk.

Disse historier fortælles med visuelt arbejde på tværs af online medier, outdoor og print. MediaK har leveret billeder, video, animationsvideoer, tekster til brug på hjemmeside og grafisk.

Video

Video

Video

Video

Video

Én video fortæller 90 historier

Produktionen af den fulde video blev udtænkt således, at materialet kunne klippes til adskillige små sekvenser, der hver repræsenterer et fokusområde, som Radisson Collection Royal Copenhagen ville profilere sig på. Med denne strategi kunne der kommunikeres op mod 90 små historier baseret på en video på totalt 8 minutter. Disse videoer blev vist på tværs af 4 forskellige SoMe kanaler for hotellet og restauranten.

Med 90 mindre historier får seerne en sammenhængende fortælling om, at Radisson i København er et perfekt sted for den helse- og fitnessinteresserede, skarpt profileret af Cecilie Lind, som er ekspert og talskvinde på området.Produktionen af den fulde video blev udtænkt således, at materialet kunne klippes til adskillige små sekvenser, der hver repræsenterer et fokusområde, som Radisson Collection Royal Copenhagen ville profilere sig på. Med denne strategi kunne der kommunikeres op mod 90 små historier baseret på en video på totalt 8 minutter. Disse videoer blev vist på tværs af 4 forskellige SoMe kanaler for hotellet og restauranten.

Med 90 mindre historier får seerne en sammenhængende fortælling om, at Radisson i København er et perfekt sted for den helse- og fitnessinteresserede, skarpt profileret af Cecilie Lind, som er ekspert og talskvinde på området.

PRODUKTION
AF VIDEO

MediaK har produceret video for MiN, der effektivt fortæller historier om virksomhedens produkt og værdier.
Der er bl.a. blevet produceret videocases der reflekterer glæden ved altanlivet på tværs af årets sæsoner og årstider

Én video fortæller 90 historier

MediaKs samarbejde med MiNALTAN tager udgangspunkt i historien om lykken ved at være altanejer – og fortrinsvist at eje en altan fra MiNALTAN.

TILPASSET BYGNINGSFACADE

Da MiN indgik samarbejde med MediaK, var et af de første store behov et løft af deres butiksfacade. Designet indgik som en del af det opdaterede grafiske udtryk, som blev udviklet til brug på alle medier. Butiksfacaden skulle omfavne alle dele af MiN: Altan, Elevator og Rådgivning.

MediaKs Art Director designede det visuelle, så facaden står ud, er let genkendelig. Facaden skulle ydermere reflektere virksomhedens værdier, og vores Art Director udvalgte nøje billeder, der fylder hele butiksvinduet med tekst og slogans, så facaden fungerer som et troværdigt og æstetisk outdoor medie.

Flere cases

3

Kunde: Eat Happy Sushi
Task: SoMe, Foto & Video

Som en fisk i vandet

Kunde: Erhvervshus Sjælland
Task: Foto & Video

Hjælp til erhvervet