Blogging

Blogging er big business!

 

En god blog giver god business. Formålet for dig med en virksomhedsblog er at formidle viden og erfaring om din branche, så der opstår positiv interesse og opmærksomhed omkring din virksomhed.

Det handler om at dele ud af sine erfaringer og sin viden på en facon, hvor interessen for din virksomhed og dine produkter stiger. 

Vi er specialister i at tilpasse din blog, så den både er sælgende, men også bærer dit personlige præg. Vi sørger for, at der kontinuerligt publiceres nyt indhold og i en frekvens, som du bestemmer. Vi lover, det bliver spændende, læsevenligt og skaber værdi for dine læsere.

 
 

Hvem får flest leads?

 
"En god og aktiv blog er en enorm fordel i SEO arbejdet, da den kan skabe ca. dobbelt så mange links til din side. Desuden får virksomheder med en blog 67 % flere leads end virksomheder uden. Blogindhold er generelt vurderet som en troværdig kilde til information, og 90 % af forbrugerne mener, kvalitetsindhold fra fx blogs er gavnligt."
 
 

Vores indsigt, viden og kendskab til dig og din virksomhed er essentielt for det indhold, vi skaber, og derfor er netop dette en af vores favoritdiscipliner. Vi har formlen for, hvordan din blog engagerer læserne og henter nye til. Vi laver en indholdsstrategi, som viser den personlige side af din virksomhed, og som er fokuseret på at tale direkte til din målgruppe.

Vi producerer mange forskellige typer af indhold. Det kan eksempelvis være spændende portrætter af dine medarbejdere eller omtale af nyheder. Vi arbejder også med indhold, som giver tips og tricks til dine kunder, som for eksempel opskrifter, gør-det-selv idéer eller lignende. Alt, hvad vi laver, foregår i en kontekst af din virksomhed og den branche, du arbejder i. Du kan læse mere om de visuelle muligheder, vi tilbyder her

 
 

"En virksomhedsblog har til formål at styrke relationerne til virksomhedens målgruppe. Bloggen skildrer viden og erfaring om virksomhedens brancheområde ud fra et personligt perspektiv via interessant og læsevenligt indhold, som har til hensigt at engagere læseren og knytte en tættere relation mellem afsender og modtager. Bloggen er ofte et godt markedsføringsredskab, hvor virksomheden kan informere om kampagner eller andet relevant indhold for brugeren."

 

Lad os tage en snak om mulighederne for dig og din virksomhed. Kontakt os i dag og få et uforpligtende tilbud.